ΠΛΥ409 - Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός

Χειμερινό Εξάμηνο, 2011

 

Αρχική

Διδακτέα Ύλη

Ασκήσεις

Ασκήσεις – Εργαστήρια

 

Βαθμολογία Ασκήσεων

Μπορείτε να δείτε το συνολικό βαθμό σας για όλες τις ασκήσεις εδώ. Υπενθύμιση: Για να δώσετε εξετάσεις τώρα ή το Σεπτέμβριο θα πρέπει να έχετε συνολικό βαθμό τουλάχιστον 1.6 στις ασκήσεις.

 

Άσκηση 4

Παράταση και εξέταση της Άσκησης 4. Η προθεσμία για την παράδοση της Άσκησης 4 παρατείνεται για την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου, 2:59 μ.μ. Η προφορική εξέταση της άσκησης θα γίνει την ίδια μέρα (27/1),  3:00 – 5:00 μ.μ. στο εργαστήριο ΠΕΠ1. Το εργαστήριο της Πέμπτης 26 Ιανουαρίου ακυρώνεται.

Μπορείτε να κατεβάσετε την τρίτη άσκηση εδώ. Η άσκηση πρέπει να παραδοθεί μέχρι τις 25 Ιανουαρίου τα μεσάνυχτα. Η δεύτερη ερώτηση της άσκησης θα δοθεί στο εργαστήριο της Πέμπτης 19 Ιανουαρίου, και θα πρέπει να παραδοθεί μέσα στο εργαστήριο. Είναι υποχρεωτικό να έρθετε στο εργαστήριο για να πάρετε τους βαθμούς της ερώτησης.

Συμπληρωματικά αρχεία για την άσκηση:

·         cars.cpp: Η πρότυπη λύση για την Ερώτηση 1 της Άσκησης 2.

·         text.zip: H είσοδος για το ερώτημα 3.a.

·         tokens.zip: Η είσοδος για το ερώτημα 3.b.

 

Βαθμολογία Ασκήσεων 1 & 2

Μπορείτε να δείτε το συνολικό βαθμό σας για τις ασκήσεις 1 και 2 εδώ.

 

Άσκηση 3

Μπορείτε να κατεβάσετε την τρίτη άσκηση εδώ. Η άσκηση πρέπει να παραδοθεί μέχρι τις 11 Ιανουαρίου τα μεσάνυχτα. Η άσκηση έχει τρία ερωτήματα, αλλά αρκεί να παραδώσετε δύο από τα τρία για να πάρετε τις 10 μονάδες, και μπορείτε να πάρετε συνολικά 15 μονάδες αν παραδώσετε και τα τρία ερωτήματα. Οι επιπλέον μονάδες προσμετρούνται ως bonus.

Σκαναρισμένες σημειώσεις για την υλοποίηση του Heap από το βιβλίο Introduction to Algorithms: σελίδα 1, σελίδα  2, σελίδα 3, σελίδα 4, σελίδα 5, σελίδα 6.

 

Άσκηση 2

Μπορείτε να κατεβάσετε την δεύτερη άσκηση εδώ. Η άσκηση πρέπει να παραδοθεί μέχρι τις 6 Δεκεμβρίου τα μεσάνυχτα.

Άσκηση 2, Ερώτηση 1: Για την υλοποίηση της Ερώτησης 1 της Άσκησης 2, διευκρινίζεται ότι για να πάρετε το 100% του βαθμού πρέπει να υλοποιήσετε τις κλάσεις Position και Dimension.

Άσκηση 2, Ερώτηση 1: Η ιδανική υλοποίηση της άσκησης θα πρέπει να δημιουργεί μόνο ένα αντικείμενο της κλάσης Position για κάθε όχημα. Ο σκοπός της κλάσης Dimension είναι να κρατάει την θέση (τιμή) ενός οχήματος σε μία διάσταση. Δηλαδή ουσιαστικά κρατάει μια συνιστώσα. Η Position θα πρέπει να κρατάει τις διάφορες συνιστώσες.

Άσκηση 2, turnin: Υπάρχει λάθος στην εκφώνηση της δεύτερης σειράς ασκήσεων στον κωδικό για το turn-in. Αυτό που πρέπει να χρησιμοποιήσετε είναι το ίδιο με αυτό στην πρώτη άσκηση: το cs435. Άρα την δεύτερη σειρά ασκήσεων πρέπει να την κάνετε trunin στο lab2@cs435.

 

Εργαστήριο 24/11/11

Το εργαστήριο αυτό είναι βοηθητικό, για να καταλάβετε καλύτερα τη δημιουργία κλάσεων. Θα πρέπει να ολοκληρώσετε το παράδειγμα που ξεκινήσαμε στο μάθημα για τη δημιουργία λογισμικού για την διατήρηση αρχείου φοιτητών. Αυτή είναι η εκφώνηση του εργαστηριού. Αυτός είναι ο κώδικας που δημιουργήσαμε μέσα στην τάξη.

 

Άσκηση 1

 

Μπορείτε να κατεβάσετε την πρώτη άσκηση εδώ. Η άσκηση έχει 4 ερωτήματα. Το πρώτο ερώτημα θα γίνει στο εργαστήριο. Αν θέλετε μπορείτε να το παραδώσετε και να βαθμολογηθείτε. Αυτό θα μετρήσει 10% του τελικού βαθμού. Το υπόλοιπο 90% θα είναι από τις ερωτήσεις 2-4. Αν δεν παραδώσετε την Ερώτηση 1 στο εργαστήριο ο βαθμός της Άσκησης θα προκύψει 100% από τις ερωτήσεις 2-4. Τις ερωτήσεις 2-4 θα πρέπει να τις παραδώσετε μέχρι την Τρίτη 22 Νοεμβρίου τα μεσάνυχτα.

Προφορική Εξέταση για την Άσκηση 1: Όσοι παραδώσετε την πρώτη άσκηση (τα ερωτήματα 2-4 δηλαδή) μέσα στην προθεσμία, θα εξεταστείτε προφορικά στις 24 Νοεμβρίου την ώρα των εργαστηρίων στις αίθουσες ΠΕΠ1, ΠΕΠ2 και ΠΕΛΣ. Όσοι δεν εξεταστούν προφορικά δεν θα πάρουν βαθμό για την άσκηση.

Ερώτηση 3: Το μέγεθος του πίνακα είναι ο αριθμός των στοιχείων που είναι αποθηκευμένα στον πίνακα ανά πάσα στιγμή. Η χωρητικότητα του πίνακα είναι ο μέγιστος αριθμός των στοιχείων που μπορεί να αποθηκεύσει ο πίνακας ανά πάσα στιγμή. Η τιμή C είναι η μικρότερη δυνατή χωρητικότητα του πίνακα (η χωρητικότητα δεν θα γίνει ποτέ μικρότερη από C), καθώς και η αρχική τιμή της χωρητικότητας.

Ερώτηση 4: Στο τελευταίο ερώτημα στην Άσκηση 4 όπου έχουμε δύο παίχτες που ελέγχονται από τον υπολογιστή, χρειάζεται να αλλάξετε το πρόγραμμα που έχετε δημιουργήσει, και να υλοποιήσετε τα βήματα του υπολογιστή σε μία συνάρτηση (περίπτωση (α)) ή μέθοδο (περίπτωση (β)). Το σημαντικό σε αυτό το υποερώτημα είναι να γίνει σωστά η υλοποίηση της συνάρτησης και της μεθόδου. Για να κάνετε turn in την άσκηση κάνετε turn in τρία αρχεία: ένα που υλοποιεί το παιχνίδι μεταξύ του υπολογιστή και του χρήστη (ο βασικός κορμός της άσκησης), ένα που υλοποιεί το παιχνίδι μεταξύ των υπολογιστών σύμφωνα με το (α), και ένα που υλοποιεί το παιχνίδι μεταξύ των υπολογιστών σύμφωνα με το (β). Αν με κάποιο τρόπο έχετε ήδη υλοποιήσει και τα τρία κομμάτια σε ένα και μόνο αρχείο, μπορείτε να κάνετε turn in αυτό το αρχείο.